Fa uns dies vaig assistir al IV Fòrum Turístic de Sant Carles de la Ràpita, que tenia un lema o títol engrescador. Era aquest: Evolució internacional del Turisme: la voluntat d’una destinació “optimista”. Va ser una jornada molt interessant on els ponents van posar l’accent en la col·laboració, el fer pinya, tenir una perspectiva més àmplia per part de les empreses i la voluntat d’emprendre, de fer. Tot va adquirir un caire bastant centrat en els sentiments, la determinació o la voluntat, com ja s’apunta en el títol. Vaig constatar, i això em va agradar molt, que cap dels ponents va fer ús d’un llenguatge massa tècnic pel que fa a referències de màrketing i tampoc es van esmentar eines o aplicacions tècniques. Està clar que no són el factor determinant.

Arrossars al Delta de l'Ebre

Arrossars al Delta de l’Ebre

Tot aquell qui vulgui pot veure les ponències i els parlaments seguint aquest enllaç de RàpitaTV. Passades les presentacions i els discursos oficials, en Carles Frank de Temps de Terra va encarrilar tothom amb molta energia i empenta. Desprès venen altres idees molt interessants també de Lluís Planes, Alfons Cornella o Jaume León. En acabar totes les presentacions vàrem acabar amb un dinar creatiu a càrrec del Col·lectiu de cuina de la Ràpita – Delta de l’Ebre amb productes locals. No van faltar les galeres, delicioses, ja que en aquelles dates protagonitzaven unes jornades gastronòmiques a la Ràpita.